Skriv under här för att tvillingarna Dima och Rima inte ska utvisas!!

Vi vill inte att vi ska utvisas därför att vi inte känner någon i hemlandet, vi har inte vart i hemlandet vet knappt hur det ser ut där. Vi kommer att få byta skola och klasskamrater, vi har alla våra vänner här i Sverige. Vi kan varken skriva eller läsa på arabiska. Vi kommer inte heller få en bra framtid där i hemlandet, vi kommer att få gå om flera årskurser för att vi inte kan språket så bra. OBS! i alla arabiska länder så har de inte att först så ska man lära sig språket och sen börja skolan eller gå vidare på livet utan att de tar upp dig till andra klassen ändå om du inte kan språket. Som tjejer i hemlandet får man inte alla rättigheter som man får här i Sverige, Sverige är ett land som vi trivs i och har många mänskliga rättigheter men det har inte Irak! Vi kommer inte att må bra i hemlandet, vi kommer lämna alla våra vänner och lämna Sverige! Detta påverkar väldigt mycket vår hälsa vi har oro för vår framtid och hur det kommer se ut, det är sorligt att de föräldrarnas oro och deras ledsamheter att de trodde på ett tryggt liv i Sverige för sina barn!

Genom att skriva under godkänner jag att Dema rohay överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.