Stoppa både Pandemilagen och farligt Covid-l9 genoccin

Kommentarer

#21201

Det finns medicin som hjälper utan att man behöver vaccin

Lars Lindgren (Karlskrona, 2021-01-28)

#21206

jag är orolig för vart sveriges demokrati är på väg. det är oacceptabelt att hasta fram med en pandemilag som saknar stöd och som begränsar våra fri och rättigheter. det menar jag är ett övergrepp mot svenska folket.

Charlotte Magnusson (holmsund, 2021-01-29)

#21209

För frihet och mänskligheten rättigheter. Så att 2021 är ett bättre år och Allt ska återställa som det var innan, imorgon.

Karima Marrakchi (Stockholm , 2021-01-29)

#21211

Vår frihet måste bevaras.

patrik mavrikakis (Upplands väsby, 2021-01-29)

#21214

Oansvarigt och oseriöst beteende av staten och läkemedelsbolag.Nåt är skumt.

Niklas Ryghammar (Åkersberga , 2021-01-30)

#21216

Pga att man genomdrivit denna s.k. Pandemilag, som bryter mot vår Grundlag!👍🏽

Essi Gerrby (Stockholm, 2021-01-31)

#21217

Jag skriver under för att stå upp för min frihet att bestämma över mej själv.

Caroline Hallberg (Gävle, 2021-01-31)

#21221

Tycker inte om vaccinet mot COVID-19, som leder till massor av autoimuna sjukdommar .
Ni har beslutat köpa in miljontals doser av ett helt nytt, oprövat och icke säkerhetstestat RNA-vaccin mot SARS-cov-19, baserat på genmanipulation och nanoteknologi. Det innebär att gener ska sättas in i våra mänskliga celler för att producera Coronaprotein för all evighet. FDA i USA har konstaterat att detta vaccin kan orsaka ett stort antal livshotande biverkningar, inklusive dödsfall. Vilka är era grunder för att godkänna detta experimentvaccin?

Sorina Sfera (Jonkoping, 2021-02-01)

#21223

Jag vill behålla Fritt Val över min kropp och min person, och att mänskliga rättigheter och nuvarande grundlag ska fortsätta råda.

Emma Groth (Gävle, 2021-02-02)

#21227

För att jag anser att detta är baserat på rädsla och det går alldeles för fort fram med tanke på statistiken och vad den säger. Vi sätter inte hälsa först när vi gör så här i och med att det går för fort fram med vaccinet som många otroligt kunniga läkare och medicinskt kunniga kan intyga. Tyvärr tystas dessa bara i ett samhället där demokrati till viss del inte råder längre.

Mikael Persson (Göteborg, 2021-02-04)

#21231

Jag håller med, tar aldrig själv vaccin.
min syster som har hemtjänst och diabetes ska inte heller ta. Man får fortsätta att vara försiktig till 2023.

ann cupic (stockholm, 2021-02-04)

#21233

Jag vill absolut inte behöva ta något vaccin!

Anneli Lundin (Kungälv , 2021-02-04)

#21234

Vi lever i en demokrati och har rätt att själv bestämma över min kropp.

Ulrika Kallin Eriksson (Örnsköldsvik , 2021-02-04)

#21240

Det är emot våra mänskliga rättigheter att införa " iden " om ett vaccin pass / intyg.

Marie Branderyd (Stockholm, 2021-02-05)

#21247

Allergi själv och vaccinet har gått för fort fram och de behövs en längre tid för att framställa ett vaccin som är bra,dessutom olika effekter på hur det fungerar dessa dödsfall som ingen verka ta ansvar och minst läkemedelsföretagen.

Patrik Eckeskog (Sollefteå , 2021-02-06)

#21248

Jag tycker att det är viktigt...

Jörgen Kontio (Luleå , 2021-02-06)

#21254

Tyranni och tvångsvaccinering är inte ok oavsett vilken influensa som går. Framförallt inte när det inte finns bevis för någon överdödlighet.

Michael Oddane (Trelleborg, 2021-02-08)

#21255

En övertygelse att immunförsvaret ska hållas heligt och i schack, fri från irreversibel manipulation som riskerar hela skapelsen och genetiken.

Patricia Viguurs (Tungelsta, 2021-02-08)

#21257

Jag är ingen experimentlåda för vaccinationsindustrin.

Henry Emmoth (Kiruna, 2021-02-08)

#21259

Jag vill att förnuft och eftertänksamhet ska stå över rädsla och kortsiktigt tänkande.
Jag protesterar emot att vi kastar våra surt förvärvade demokratiska rättigheter överbord i vår iver att få en nedgång i smittotalen.
Covid-19 missbrukas redan i stora delar av världen för att undergräva demokratier och gynna korruption och maktmissbruk.
Jag är starkt emot ett mRNA-vaccin, och ser det som ett svek/björntjänst mot befolkningen att sälja in det som ”räddningen”.
Jag vill att regeringen ska läsa på om ”The Great Reset” och noga överväga vad de kan göra för att skydda medborgarnas frihet och integritet.
Jag vill att min son ska växa upp i ett land som styrs av förnuft och ledare som jobbar för folkets intressen istället för att korrumperas/missledas av rikemansklubben WEF och deras våta drömmar om ett totalitärt övervakningssamhälle.

Mvh/Sophia

Sophia Keivanlo (Årjäng, 2021-02-09)

#21262

Sanningen i skälen bakom namninsamlingen bekräftas gång på gång

Thomas Eriksson (Skattungbyn, 2021-02-10)

#21267

För att den kränker intrigiteten och friheten som finns i grundlagen.

Jacob Viklund (Påskallavik , 2021-02-11)

#21275

Vill inte ha någon idiotisk pandemilag!!!

Anna Carlsson (Lörenskog, 2021-02-16)

#21276

Jag vill vara fri att välja

Naimi Viding (Fuengirola , 2021-02-16)

#21279

Bygg ut vården istället!!!

Niels Vikner (Harlösa, 2021-02-17)

#21283

Eftersom 'covid-19' inte blivit isolerat. och eftersom corona vaccinet är ett exprimentalt rdna-vaccine, vilket bill gates förklarat programerar om ens DNA. är det ohumaniskt att tvinga folk att ta det.

Niklas Älmeros (jokkmokk, 2021-02-18)

#21285

Det är en fruktansvärd situation där myndigheter för medborgarna bakom ljuset

Sofia Viktoria (Hagfors, 2021-02-19)

#21291

Håller med alla i denna fråga.
PCR tester är skandal, visar ingenting egentligen.
Och jag är emot VACCINATIONSINTYGEN med.
Vi har FRI rörlighet som medborgare både i Sverige och inom EU! Har alla tappat förståndet över ett virus som 99% återhämtar sig ifrån enligt WHO?
Det pågår en stor rättegång som tyske advokaten Reiner Fuellmich tillsammans med kollegor runtom i världen bedriver just mot PCR testerna och all skada som orsakats.

Läs gärna mer här:
https://www.youtube.com/watch?v=91OwSULtDcg

Ska också vara en fredlig manifestation "Tusenmannamarschen" nästa vecka 6/3 för att lyfta dessa frågor.

Hoppas vi alla kommer ur denna pandemi tillsammans och att vi får tillbaka våra friheter.

Mona Hussein (Stockholm, 2021-02-24)

#21298

Det är redan bevisat, bortom alla tvivel, att hela covid är en organiserad HOAX och att regeringen bara är betalda av sina globalistiska ägare att göra som de blivit tillsagda! FN, WHO, EU och Media ägs också av samma maktgalna grupp med samma agenda där alla ljuger och bedrar oss. Läs på och sprid info om New World Order, The Great Reset, Agenda 2030

Dan Larsson (Lund, 2021-02-27)

#21301

Jag gillar inte diktatur!

Lisen Persson (Exär, 2021-03-01)

#21303

För att Sverige MÅSTE vakna

Christin Wahrolin (Helsingborg , 2021-03-03)

#21310

Vi har alltid varit ett land som värnat om demokratin. Nu används covid för att hålla oss tillbaka. Tror inte ett skit på hela det corona tramset. Känner folk som från unga till 80+ som testat positivt men överlevt och knappt känt av att de varit sjuka. Sen att indirekt tvingas folk i världen till att ta vaccin för att släppa in dom i landet, eller låta dom gå på festivaler, fotbollsmatcher etc är bara övermaktskåthet!

Karolin Lodnert (Påarp, 2021-03-06)

#21312

Vi måste bevara ett Sverige med frihet och sunda värderingar för en framtid och där finns inte plats för korrupta politiker och livsfarliga vacciner.

Ove Nyberg (Västerås , 2021-03-09)

#21314

Anledningarna är så många så jag kan skriva i flera timmar...
Det räcker väl med att man strider mot vår grundlag... och att kostnaderna och konsekvenserna är redan katastrofala för motåtgärderna mot ett virus som inte får ifrågasättas.

Peter Bengtsson (Skärhamn, 2021-03-10)

#21320

Trött på restriktioner

Michael Johansson (Jönköping, 2021-03-12)

#21324

Jag skriver under detta för att det är ytterst viktigt att vi i Sverige får behålla vår rätt att bestämma över våra egna kroppar. Jag vill fortsätta leva i ett demokratiskt land utan överförmytakter från staten.

Ingela Caswell (Skellefteå, 2021-03-17)

#21327

Frihet är obligatoriskt

Tim Caswell (Skellefteå, 2021-03-19)

#21339

Jag är emot vacciner som inte är säkra vare sig lämpliga; som inte ens är vacciner utan en genetisk experiment där man inte vet framtida konsekvenser. Jag är också emot stränga lockdown av samhället vilket förstör landets ekonomi och företag.

Tatjana Persson (Stockholm, 2021-03-19)

#21340

Försök att stoppa mig!

Lotta H (Göteborg, 2021-03-19)

#21343

Min kropp mitt liv mina val

Sanchia Novahed (Stockholm , 2021-03-20)

#21344

.... Därför att jag har rätt till min frihet , jag är en fri människa

Bozena Salomonsson (Jämshög , 2021-03-20)

#21346

Pandemilagen strider mpót våra grundlagar! Det finns heller ingen statistik som styrker att vi har en pandemi. Det finns heller ingen forskning som talar för att de föreslagna allvarliga restriktionerna på våra mänskliga friheter har någon inverkan på smittspridningen.

Suzanne Hult (Lerum, 2021-03-20)

#21348

Frihet valfrihet fria ordet FÖRST

Janice Johansson (Lund, 2021-03-20)

#21349

På grund av att ovanstående stämmer. Riksdagen har ingen rätt att begränsa friheter med anledning av osäkra data

Veronica Erh (Lund, 2021-03-20)

#21350

Att godkänna användningen av dessa vaccin är en skandal för människor och natur.

Stina Eriksson (Hudiksvall, 2021-03-20)

#21357

Vi måste värna vår grundlagsskyddade rättigheter.

Henrik Brolin (Ockelbo, 2021-03-20)

#21359

Vi är inga försökskaniner utan människor. Det vill jag fortsätta vara. Jag godkänner ingen DNA manipulation

Yvonne Lundqvist (Harads, 2021-03-20)

#21373

För att frihet är det viktigaste vi har

Frida Ivarsson (Simrishamn , 2021-03-21)

#21387

Först och främst för att det inte existerar någon pandemi, det kan vem som helst med något sunt förnuft förstå och se. !

Agneta Gustavsson (Färjestaden, 2021-03-22)

#21390

Seriös forskning visar att vi inte har en pandemi.

Monica Nordin (Borgholm , 2021-03-22)

#21391

Detta är fortsättningen på behovet av depopulation.

H Carlsson (Mölndal, 2021-03-22)

#21392

Jag tycker att påtvinga en oprövat och icke säkerhetstestat RNA-vaccin mot SARS-cov-19 till en människa är vansinnigt...

Shahrzad Zahedi (Bromma, 2021-03-22)

#21393

Anders Tegnell på Folkhälsomyndigheten sa att Covid-19-vaccinen INTE skyddar mot smitta och smittspridning så kan man ju undra varför olika talespersoner nu går ut och säger att barn och tonåringar ska vaccineras. Barn och tonåringar tillhör inte riskgrupperna och vaccinen skyddar INTE mot smitta och smittspridning. Vad är då syftet? Att prångla ut beställda vaccindoser till nya grupper eftersom allt fler vuxna blir skeptiska och säger nej eller kanske?
Och om nu vaccinen inte skyddar mot smitta och smittspridning, varför ska vi då ha vaccinpass? De vaccinerade smittar ju i lika hög grad som de ovaccinerade. Men de vaccinerade är farligare eftersom de kanske inte uppvisar symtom när de är smittade och därför utsätter omgivningen för risk och fara (vaccinen maskerar/döljer symtomen). Bättre att få symtom eftersom symtomen berättar för oss om vi har Covid-19 eller inte och då kan vi ta särskild hänsyn till omgivningen. DET är solidariskt.

Emil Nilsson (Bergkvara, 2021-03-22)

#21398

Hela pandemin är en bluff, enbart till för att gömma sanningen om ekonomikrachen, och för att lättare styra folket, löfven vill stoppa valet 2022, och behålla makten själv.

Stefan Svensson (Mölndal, 2021-03-23)



Betald annonsering

Vi kommer att visa annons för den här namninsamlingen för 3000 människor.

Läs mer...