Sälj inte Kristiansborgsbadet

kristiansborgsbadet1.jpg

Kristiansborgsbadet är stängt sedan i somras eftersom företaget som skulle köpa badet har har dragit sig ur. Nu är vi många som är oroliga över badets framtid.

Det skulle vara en katastrof om Kristiansborgsbadet läggs ner eller säljs till ett företag som höjer priserna och gör om badet så att det inte passar för alla. Västerås behöver två vanliga kommunala badhus för barnfamiljer, motionssimmare med flera! Det nya Lögarängsbadet är jättebra men är ofta fullt och för många är det långt att ta sig dit.

Vi som skriver under den här namninsamlingen vill att politikerna i Västerås stad tar sitt förnuft till fånga och behåller Kristiansborgsbadet.

Sara Andersson, småbarnsförälder    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Sara Andersson, småbarnsförälder lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.