Rättvisa för Sofia i Balkongfallet

Sofia i balkongfallet behöver stöd och hjälp att få sin röst hörd. I 8 år har hon levt i skyddad identitet i skräck för ex maken som lever fritt i Turkiet trots att han är född svensk och varit svensk medborgare hela sitt liv och att han varit efterlyst av Interpol efter att Sveriges Högsta Domstol dömde honom till 14 års fängelse. Balkongfallet har bevakats under snart ett decennium av alla stora tidningar och varit med på tv som tex veckans brott vilket turkiska myndigheter känner till. Sverige måste sätta ner foten och begära att Bobel får ta sitt straff, så att Sofia och hennes familj kan våga återgå till att leva fritt igen.

Rättvisa för Sofia i Balkongfallet    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Rättvisa för Sofia i Balkongfallet lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.