Rädda Roxanna ❤️Se till att hon får komma hem.

Vi vill slutligen göra ett sista desperata ryck att.Rädda en 10 årig flicka med funktionshinder.från Maktmissbruk i Gävle.

Hon har bott 9 år med sin underbara mamma och älskade lillebror. Hon har haft kortidshem som stöd.Helt plötsligt Tog Soc henne ifrån Tryggheten satte henne på ett HVB hem 30 mil bort.Där hon blev skadad fler gånger på några mån.Hon gjort hemma på 9 år.Även hemmet fått anmälan för misshandel mot ett annat barn.Vi kämpade och fick tillslut bort henne därifrån.Hemmet stängdes pga dödsfall av ett annat barn.Hon fick komma till familjehem som även dom fått anmälan pga misshandel.Hon hade skador va hysterisk ville hem.Soc har ännu en gång flyttat henne.

Vi vill få en ändring Och få hem flickan innan hon får skador för livet.Allt hon vill är att komma hem.

Anita Gyllenbåga    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Anita Gyllenbåga lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.