Nej till regeringens handlingsplan av covid 19

Tycker du som jag. Jag vill inte smittas av covid 19. Jag vill inte få ärrbildning på mina lunger som sitter kvar livet ut. Jag vill inte se mina kära och nära smittas och bli sjuka, kanske till och med dö. Tycker du som jag att det är fel att regeringen medvetet försöker smitta 60-80% av sveriges befolkning (flockimmunitet). Tycker du som jag att i och med att staten försöker smitta oss med covid 19 så bryter dom samhällskontraktet för deras främsta uppgift är att i största möjliga mån skydda oss från sjukdom,brott och fara för våra liv. Vill du att handlingsplanen ändras från att smitta så många som möjligt till att försöka hejda pandemin. Skriv då under denna namninsamling så makthavarna får reda på din åsikt. Tillsammans kan vi stoppa deras plan på att göra oss sjuka.

Genom att skriva under godkänner jag att Rickard överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.