Nej till Coronavaccin

Nej till Coronavaccin!

Den vetenskapliga metoden kräver att ett nytt vaccin ska prövas i 10-15 år innan det släpps på marknaden vilket innebär att alla nya vaccin bör ha 10-15 år av genomgångna tester i bagaget innan de kan börja användas på medborgare i ett land. Denna regel gäller även för ett vaccin mot viruset SARS-CoV-2 och virussjukdomen Covid-19.
Om ett Coronavaccin släpps på marknaden under de närmaste 9 åren är det alltså inte vetenskapligt beprövat.

Trots detta och trots att det i skrivande stund inte finns ETT ENDA Coronavaccin som godkänts har svenska regeringen köpt rättigheterna till 10 miljoner vaccindoser från minst två vaccinföretag.

Under testerna med dessa Coronavaccin har försökspersoner dött och allvarligt skadats. Till och med chefen för Folkhälsomyndigheten Johan Carlson flaggar redan nu för kommande biverkningar och vaccinskador.