MILERSÄTTNINGSUPPROR

MILERSÄTTNINGEN MÅSTE HÖJAS!

Ronny Svensson har skrivit ett öppet brev till alla riksdagens partiers Ekonomiska talespersoner i hopp om att ändring skall ske nu. Tyvärr räcker inte detta för en förändring! Därför har Ronny startat ett Milerättningsuppror för att samla alla förare med egen bil i tjänst och tjänstebilsförare som använder bilen mer än 600 mil i tjänst om året. Syftet är att skapa en hög och tydlig röst så en förändring kan beslutas i riksdagen innan sommaruppehållet. För det skall ske så behövs att så många som möjligt gör sin röst hörd genom att signera kravet till riksdagen.

Läs mer på vår hemsida: https://milersattningsuppror.se/

Genom att underteckna godkänner jag att Ronny Svensson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.