Hjälp oss stoppa familjen Zamans deportation!

Migrationsverket har beslutat att utvisa familjen i mars. Detta trots att de har bott i Sverige i över 11 år och att de två yngsta barnen är födda i Sverige och aldrig varit i Bangladesh. Läget är akut och vi behöver göra allt vi kan för att stoppa utvisningen. Man försöker dessutom påskynda utvisningen trots att Europadomstolen har tagit emot deras överklagan om beslutet.

Över 7000 personer har redan uppmärksammat denna namninsamling och skrivit under för att låta familjen stanna, men trots detta finns det inga tecken på att Migrationsverket kommer förändra familjens livsöde.

Vi uppmanar alla som detta når att fortsätta att uppmärksamma detta grymma beslut och hålla koll på eventuell ny information för att rädda familjen från den planerade deportationen. Skriv under och dela namninsamlingen i era sociala medier!

Genom att underteckna godkänner jag att Victor Walldén lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.