Låt villaförskolorna vara kvar i Hammarö kommun!

Den 22 juni kommer ett budgetmöte äga rum i Hammarö kommun där bland annat besluten kring nedskärningen i budgeten för förskolorna äga rum. På detta möte kommer det band annat beslutas om villaförskolorna i kommunen ska stängas eller vara kvar.

Skriv under och rädda våra villaförskolor med små avdelningar. Vi vill inte ha alla våra barn på samma ställe där de glöms bort och får mindre uppmärksamhet. Även sjukdomar sprids fortare och det är en rörig miljö för barnen med för stora barngrupper. Tänk även på kaoset när ALLA ska åka till samma ställe samma tider för att hämta/lämna barnen! Orimligt!

Genom att skriva under godkänner jag att Jonna karlsson överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.