LĂ„t Victor och Emanuel stannađŸ™đŸŒ

I nulÀget har ungdomarna Victor och Emanuel drabbats av hemska besked dÄ de fÄtt reda pÄ att de ska bli utvisade. Ungdomar som tillbringar sin vardag till att Àgna sig till sporter och vara allmÀnt godhjÀrtade mot alla. Dessa barn ska tillbaka till de hemska omstÀndigheterna de en gÄng har flytt ifrÄn, för att Sverige inte kan prioritera vem de ska skicka ut istÀllet för dessa tvÄ som inte har nÄgot med de onda att göra. HjÀlp dessa fina grabbar att stanna. De minsta du kan göra Àr att skriva under för att vara med att bidra att tvÄ fantastiska ungdomar inte ska bli utskickade

Skriv pÄ denna namninsamling

Genom att skriva under godkÀnner jag att David Efrem överlÀmnar min underskrift till dem som har makt över frÄgan.

Du kommer att fÄ ett e-postmeddelande med en lÀnk för att bekrÀfta din underskrift. Vi ber dig att lÀgga till info@skrivunder.com i adressboken eller listan över betrodda avsÀndare, sÄ att du sÀkert fÄr vÄra utskick.

Observera att du inte kan bekrÀfta din underskrift genom att svara pÄ detta meddelande.

Vi kommer att visa annons för den hÀr namninsamlingen för 3000 mÀnniskor.

LĂ€s mer...