Låt velora och barnen stanna!!

utvinsningshot002-001-jpg.jpeg

Velora och hennes barn ska utvisas. De har bott i Sverige i 8 år. Möter du dem på gatan ser de ut som vilken svensk familj som helst. Velora betalar skatt, barnen pratar bara svenska. Att utvisa dem är ologiskt. Varför utvisa en fungerande familj som bidrar till det svenska samhället?? Vi måste få migrationsverket att tänka om!! Låt Velora och barnen stanna!!

Snälla. Skriv under namninsamlingen och visa att DU är emot utvisning av barnfamiljer.

Genom att underteckna godkänner jag att Emmy Johansson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )