Låt Pauline få jobba kvar på Färnebo Folkhögskola!

Pauline har jobbat på Färnebo Folkhögskola sedan år 2016, och under den tiden har hon både hjälpt och lämnat ett stort avtryck hos många av deltagarna, både tidigare deltagare och nuvarande.

Hon har ett otroligt stort och varmt hjärta och brinner för att hjälpa oss på Färnebo, och hon är en av de få som faktiskt ser oss och bryr sig om vårat välbefinnande. Med bara en blick kan hon se om någonting är fel och hon tvekar inte på att erbjuda sina öron och sina råd.

Vi behöver Pauline på skolan, speciellt nu dessa tider har hon varit till extra mycket hjälp för många, och utan henne så kommer allting att bli mycket kämpigare.

Vi uppmanar nu alla nuvarande deltagare och tidigare deltagare som känner samma sak att hjälpa oss att få behålla Pauline på skolan genom att skriva under på den här namninsamlingen.

UPPDATERING:

Att göra som vi gör nu är precis det Pauline och andra lärare på Färnebo folkhögskola har lärt oss. Man ställer upp för varandra och den gemenskapen som skolan har skapat. Färnebo folkhögskola är en familj, och Pauline har varit en central del i det, därför vill vi skydda den familjen som både betytt och betyder så mycket för oss.

Det handlar om solidaritet, vilket är ett ord som vi ofta fått höra i skolan. Det finns ingenting solidariskt med att inte låta Pauline få fortsätta med det hon brinner för.

Alla har en viktig roll på skolan, och Pauline har sin. Hon behövs.

Snälla fortsätt att dela och att sprida den här namninsamlingen så att vi tillsammans kan göra skillnad.

Vi behöver vår familjemedlem kvar på skolan.

Undertecknat,
Mikaela Klinterhäll, Nuvarande deltagare.
Joakim Petersson, tidigare deltagare åren 2018-2020pauline.jpg

Mikaela Klinterhäll och Joakim Petersson    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att underteckna godkänner jag att Mikaela Klinterhäll och Joakim Petersson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.