Låt Kenneth Thell få tillbaka sitt jobb!

Ängelholms kommun klandrar buss chauffören Kenneth Thell för att han satte ner foten och markerade mycket lättsamt genom att dra lite lätt i en ungdom som sysslade med skadegörelse på hans buss, detta har fått en uppståndelse av skolan och Ängelholms kommun vilket resulterade i att han förlorade jobbet. Detta är inte okej från Ängelholms kommun och de borde veta bättre än så, de borde veta att man inte gör det denne ungdomen gjorde. Fast att Kenneth bad om ursäkt för något som han inte borde be om ursäkt för så begärde upphandlaren från Ängelholms kommun att han skulle bytasut.

Ängelholms kommun SKÄMS PÅ ER! Ni uppmuntrar ungdomar till att hålla på med skadegörelse genom ert agerande, ni skulle ställt er bakom Kenneth och försvarat han, ingen kom till skada så vad är problemet?

Genom att skriva under godkänner jag att Roger överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.