Låt dem få stanna i Sverige

Låt min bästavän och hennes familj få stanna i Sverige. Det har nyligen tagits ett beslut från migrationsverket om att min bästavän och hennes familj ska utvisas från landet den 19 september. Därför behöver jag så många underskrifter som möjligt och så fort som möjligt för att försöka så gott jag kan för att få dem och stanna. Min bästavän går andra året på gymnasiet och har flera planer inför framtiden. Jag vill hjälpa min bästavän för att få hennes planer uppfyllda. Ifall hon och hennes familj nu ska utvisas betyder det att hennes planer inför framtiden är förgäves. Snälla skriv under, det skulle betyda allt för mig. Tack snälla på förhand.

Genom att skriva under godkänner jag att Ellinor överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.