Låt David stanna hos sin familj och vänner

David 8 år har bott med sin mamma ,lillebror ,mormor och morfar under hela sin uppväxt.
Efter en lång och psykisk utredning samt orättvis dom från hovrätten i Göterborg så gavs vårdnaden till pappan som bor nere i Malmö. Detta trots att ett av vittnena till pappans fördel blivit dömd för kvinnofridskränkning till Davids mamma ! Samt att en av utredarna på familjerätten i smyg har ringt Davids pappa och hånat Davids mamma med att berätta med skratt att mamman varit helt förtvivlad vid deras möten och " Bara gråtit " !!!
Vi vill med en namninsamling värna för att David ska få växa upp med sin trygga miljö, mamma,mormor,lillebror samt alla vänner och övrig släkt i Halmstad !!
David vill inte flytta till Malmö och bo hos Sin pappa !
En familj splittras utan att det finns några som helst problem i familjeförhållandet hos sin mamma !
Är det rimligt att rycka upp David från en trygg miljö till en annan efter åtta år ???
Denna namninsamling kommer att skickas med till hovrätten för överklagan !
Vänligen skriv under så David får stanna <3

Genom att skriva under godkänner jag att Annelie bergvist överlämnar min underskrift till dem som har makt över frågan.