JOHANSSON SKA INTE FÅ BLI FRI 2020!

I maj 2013 försvann Vatchareeya Bangsuan, 20, från Boden spårlöst mitt under en joggingtur. Ett stort sökpådrag drogs i gång och efter två veckor hittade Missing people och militären kroppsdelar utspridda i skogen. Vatchareeya Bangsuan hade knivhuggits till döds och sen styckats... 🥀

Polisen riktade sin uppmärksamhet mot den 22-årige expojkvännen Kristoffer Johansson, efter att blodspår kopplat honom till brottet. I tingsrätten dömdes han till 14 år i fängelse för mord. Hovrätten sänkte straffet till tio års fängelse för dråp?! Alltså: Ett styckningsmord som går under dråp?! - hm... 🤔

"Kim Marie Johansson" som mördaren idag heter, har i dag suttit frihetsberövad i drygt sex år, efter styckmordet på sin ex flickvän, och kan bli villkorligt frigiven i januari 2020!

Detta är givetvis något som inte ska få lov att hända, under några som helst omständigheter! Jag ser hur människor har regerat över detta. Hur kan det ens vara möjligt? Hela domen mot Johansson är ett stort skämt och ett hån mot Vatchareeyas familj. Därav har vi på WTR valt att starta en namninsamling! Där vi säger nej! Johansson ska inte få bli fri 2020!

Johansson har styckat och mördat en annan människa! Det är ett mord och styckning, inte något förbannat dråp! Sanningen hade för övrigt aldrig kommit fram om inte missingpeople och militären lyckats med sitt arbete!

Johansson som tidigare var en han, är nu en hon och sitter på Hiseberg.

#womentoremember

Skriv på vår namninsamling! Säg nej!

Genom att underteckna godkänner jag att Ina Braman lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.

Vi offentliggör inte din e-postadress på nätet.