Illigalt blod - I Sverige pågår massregistrering av folkgrupp.

Det snöar i Edens lustgård…en droppe räcker, den "vita" mannens börda i lag och omsorg…

Illegalt Blod – polisiär registrering av substansbrukare med eller utan NPF och med eller utan recept sker obehindrat och därtill registreras ofta vänner och familj. Misstanke räcker för notis om missbruksproblem i socialtjänstens handlingar och arbetsgivare kräver provtagningar vid anställningar oavsätt relevans för kvaliteten på yrkesutövningen och sparkar anställda trots klanderfritt arbete. Personer med narkotikaklassade mediciner plockas godtyckligt upp av polis för blodprov  detsamma för "missbrukare"- utan annan brottsrubricering än misstänke om narkotika i blodet! En gång misstänkt och människor registreras i informella register och frihetsberövas om och om igen oavsätt provtagningresultatet. Sverige är ensamt land om att illigalisera innehåll i människors blod och dessa lagar leder till förföljelse av substansbrukare/beroende. Vi kräver att polisens registrering, formell och informell, skall uttredas och raderas! Vi kräver också att sveriges riksdag tillsätter uttredning av lagen om substanspåverkan som brott är i  enlighet med konventionen om mänskliga rättigheter.

Mvh tjackpundare.se (ännu ej upplagd)

frifarmakologi@tjackpundare.se

Mattias Hultkvist    Kontakta namninsamlingens skapare