Högre lön åt våra deltidsbrandmän!

Skriv under för en högre lön åt alla deltidsanställda brandmän i Sverige. Det är våra medborgare som blir drabbade när det är svårt att få tag i nya deltidsbrandmän det kan vara just DU som behöver hjälp när den inte längre finns att få. Vi deltidare kommer ut till brand, olycka, hjärtstopp, m,m ibland med våra liv som insats för att hjälpa andra. Tyvärr anses det tydligen inte vara värt något för våra politiker. När man har jour så har även familjen jour. HJÄLP TILL ATT GÖRA EN FÖRÄNDRING NU OCH BYGGA EN STARK RÄDDNINGSTJÄNST KÅR I HELA VÅRT AVLÅNGA LAND SÅ VI INTE STÅR UTAN DELTIDARE!!!

Christian Christensen    Kontakta namninsamlingens skapare

Genom att skriva under godkänner jag att Christian Christensen överlämnar min signatur till dem som har makt över frågan.