Hjälp mig få ut min lastbil

Hej! Som många av er redan känner till så har jag fått denna lastbil och renoverat upp den från väldigt dåligt skick tillsammans med vänner och min mamma. Denna lastbilen köptes till mig och jag fick den av mammas före detta, men nu sedan mamma separerade från honom vägrar han att lämna ut min lastbil och har den nu ståendes på hans företag och dessutom med mina personliga grejer i lastbilen. Detta gör att jag inte kan få ur min lastbil då han värgar och gör verkligen allt för att förstöra för mig och min mamma. Detta ska nu tas upp av en domare som ska besluta om jag har rätt till lastbilen eller inte, därför ber jag om din hjälp genom att skriva ditt namn som underlättar hela processen för kunna få ut den. Varje namn hjälper som motivering till att övertyga om att den tillhör mig. Tack så mycket, be gärna era vänner, föräldrar eller syskon skriva på, det tar bara en minut. Det hjälper extremt mycket. Jag ser fram emot att se er ute på vägarna och på träffar ❤️ 👻👻Snapchat: osvensson84C74A5F68-8533-46A0-9F9F-55AFA5215E74.jpeg

46877B45-CAC0-4568-992E-F326512E05BC.jpeg71854AB6-8C41-468C-895F-A89EBE433687.jpeg

Genom att underteckna godkänner jag att Ottilia svensson lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.