Hjälp Marley till att få gå kvar i Anderslöv ❤️
Vår son Marley får inte börja i Anderslöv på Väståkra!
Vi va inne samma dag som skolvalet öppnade och ansökte om plats till honom i Anderslöv.
Han har gått i Anderslöv sedan han var 1 år! Alla hans vänner som han går ihop med har fått placering i Anderslöv - men inte han.
Han ska alltså ensam få börja i Klagstorp i en helt ny klass, där han inte känner någon! 😭
Hur kan man slita honom ifrån hans trygghet såhär?
I 1 års tid så har han varit taggad och så upprymd över att få börja i den ”riktiga” skolan med sina vänner, och på samma skola som båda hans syskon.
Men nu rasar hela hans värld!
Mitt mammahjärta är i tusen bitar 💔💔
Hjälp Marley att med denna namninsamling få va kvar hos sina vänner och ha kvar sin trygghet 🙏🏻❤️
Mvh
Marley med familj
Martina Malm
Kontakta författaren
Kontakta författaren
Meddelande från administratören av denna webbplatsVi har stängt denna namninsamling och tagit bort undertecknarnas personuppgifter.Europeiska unionens allmänna dataskyddsförordning (GDPR) kräver ett legitimt skäl för att lagra personlig information och att informationen lagras så kort tid som möjligt. |