Ge tillbaka Fernando Cabrera sitt jobb som vaktmästare för LKF i Södra Råbylund!

Fernando Cabrera, 56 år gammal, var vår vaktmästare vid nybygget i Södra Råbylund. Han var anställd av LKF under hela 20 års tid. Tills nyligen.

På LKF:s facebooksida visar Fernando en enorm omtanke och lojalitet till LKF, där han samtidigt vädjar om att få komma tillbaka. År 2030 skulle Fernando Cabrera gått i pension. Det är knappa 10 år kvar tills dess.

Vi hoppas kunna få LKF att tänka om sitt beslut med hjälp av vår namninsamling.

Dagen Fernando Cabrera försvann från vårt område lämnade han en tomhet efter sig. Han skötte området exemplariskt och med stor omtanke. Utan Fernandos närvaro, en man som alltid gjorde det lilla extra och brann för sitt jobb, har vi sett en märkbar försämring i områdets närmiljö. Det finns ingen efter honom som visat så stor kärlek och omtanke för sitt jobb, som med lika stort ansvar sett till att hålla det fint åt oss hyresgäster.

Vi vill se att vår glädjespridare Fernando Cabrera får komma tillbaka till oss! En underskrift från dig innebär att du likt oss ger Fernando ditt fulla stöd, att du vill se LKF tänka om gällande att ge tillbaka Fernando Cabrera sitt jobb som vaktmästare tills han går i pension! Vi som skriver under menar på att Fernando Cabrera förtjänar få sitt jobb tillbaka, för vi saknar hans närvaro i området!

Genom att underteckna godkänner jag att Alexander Maier lämnar över informationen som jag tillhandahåller i det här formuläret till dem som bestämmer i frågan.