Avkriminalisering

Quoted post

Kerio

#2 Avkriminalisering

2012-11-15 19:20

Kriminalisering av bruk och missbruk skapar fler problem än det förhindrar!

Svar


Gäst

#60 Re: Avkriminalisering

2013-01-20 23:13:37

Dagens I-landsproblem

#84 Re: Avkriminalisering

2013-03-17 19:16:33

#2: Kerio - Avkriminalisering

Är det inte en käftsmäll mot de som handlar olagligt med Hasch eller marijuana att avkriminalisera det? Du ska veta vilka problem som denna "drogen" ställer till med när den är olaglig. Priserna är för höga och det lockar fler till att odla/sälja till andra, Enorma skattepengar läggs på att få bort detta men det kommer inte gå då sverige faktiskt är självförsörjande på maja/gräs. Vilka samhällsgrupper tror du importerar haschet? ihop med den importen kommer det vapen tyngre droger som tjacket heroinet och en helvetes massa piller. Så vilka problem menar du att det skulle framhäva med en avkriminalisering?

kalla mig marley

#254 Re: Avkriminalisering

2014-01-07 00:00:12

#2: Kerio - Avkriminalise

snälla, vilka problem kommer att uppstå? folk som pratar om att tyngre droger skulle komma på tal har fel, självklart finns det vissa som fortfarande kommer tjacka och hålla på, men kriminaliseringen kan göra att sverige blir ett lugnare land med mindre brott osv.  en människa ska inte leva i en bur, och det är vetenskapligt bevisat att ingen dött av drogen cannabis. Jag struntar i om det är lagligt eller inte, ni kan aldrig, aldrig, aldrig, aldrig få mig att bli en av er.

Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)

2014-02-04 18:36:32



Gäst

#335 Re: Avkriminalisering

2014-09-14 09:34:55

#2: Kerio - Avkriminalisering 

 Tell that to the states man.