Vi Som Inte Vill Att Gina Dirawi Ska Vara Julvärd.

Quoted post


Gäst

#1

2015-11-22 18:38

respektlöst mot oss svenskar och våra traditioner låt oss ha våra i fred så får dom ha sitt, vi ska fan inte ha muslimer som värdar

Svar

Fredrik

#124 Re:

2015-11-22 21:54:42

#1: -  

Är varken troende eller ser på detta, men är förståndig nog att förstå och ha respekten att förstå att andra gör det och ser detta som viktigt. Spelar egentligen ingen roll. Vi SKA INTE ACCEPTERA DETTA. Det är slut med denna antikristen och judendom. Säger sig själv att vi inte ska ha en muslim i soffan på julafton. SVT är vidriga, så är inte ett dugg förvånad. Vänsterstyrda pissredaktion. Hela tiden tas det små små steg mot islamisering och detta är ännu ett sånt steg. Respektlöst. Hennes religion ser ner och ofta hatar kristna och mördar kristna runt om i världen på löpande band. Totalt oacceptabelt! 

-SÄG UPP LICENSEN. 

-Ring upp svt och fråga vad fan de håller på med och att ni känner er kränkta. Att ni inte accepterar detta.

-Rösta rätt 

GE ER INTE. Detta ska inte få gå igenom!

micke.st

#188 Re:

2015-11-23 07:18:28

#1: -  

 Hoppas att alla som skrivit på detta också delar det med sina vänner och på andra sidor, vi måste nå ut till tusentals för att lägga kraft bakom protesten!!!!!!!

Hanna

#215 Re:

2015-11-23 09:46:52

#1: -  

 För mig spelar det ingen roll att hon är muslim. Jag protesterar över att hon får detta uppdrag /ett av många/ på SVT och då på grund av hennes antisemitiska uttalanden som hon nu inte låtsas om och försöker vinkla det som att det är rasister som protesterar mot henne vilket stora massan i Sverige nu tror.

Lasse

#307 Re:

2015-11-26 18:30:41

Det vi kan göra och det jag skall göra är att be för henne att hon får ett personligt möte med den uppståndne Jesus blir frälst och förstår att Allah inte är Gud utan den som representerar motsatsen till den Gud som judar och kristna tror på och som gett oss Jesus som genom ett under. Honom skall vi fira. Inte tomten. 

Muslimen kan ju fira tomten och Kalle Anka men Jesus är något helt annat.

Jag hoppas hon blir frälst. Låt oss be för det.