REGERINGEN SKA AVGÅ OCH NYVAL UTLYSAS

Quoted post

Redaktören

#103 Re:

2015-09-16 20:50

#99: -  

 Jag vet inte om det är någon tröst men vi är jävligt många i Sverige efter Alliansens intåg 2006 och totalt skrotande av välfärden 2010. Jag hoppas kunna hjälpa till i landet och försöker med ett omval som petition men det går tungt och jag förstår inte varför!? Svenska folket borde väl vakna och se sanningen i vitögat att regeringen är rasister och det är mot sitt eget folk som föder deras lyx liv. Vi betalar deras fantasi löner med pensioner och vederlag. Svinet Reinfeldt har 1,9 miljoner i lön från riksdagen men tjänar mer än 2 miljoner hittils i år på sitt bolag. Är det riktigt när han stulit hela värdigheten från det Svenska folket. Dom pratar om utanför skap men begriper inte ens vad ordet betyger. Utenför skap har Svenska folket hamnat i med den enorma diskriminering som pågår av det Svenska folket.

Nu måste vi också kräva en folkomröstning av invandringen i landet men det finns också ett krav på omröstning på:

skrivunder.com  vi kräver en folkomröstning om invandringen

 Skriv på snälla ni, vi pratar om vårt eget överlevande i vårt eget land, men omröstningen är väldigt viktig att skriva på och vi behöver minst 800 000 röster för att kunna påverka riksdagen. Så sprid vårt budskad och skriv på men sprid det bland vänner då vi inte kan nå hela Sverige så här

Svar

Cissi

#116 Ja till omröstning !

2015-09-30 15:49:24

#103: Redaktören - Re:  

 Tack för denna sida! / Cissi