Anmäl ordningsvakten 6 feb 2015

Quoted post


Gäst

#335 Re: Re:

2015-02-10 18:52

#323: Faktaföljaren - Re:  

 Vet inte riktigt vad du är för slags faktaförljare men ditt resonemang faller på sitt eget grepp . Jag har haft med sånna att göra åxå och jag har aldrig brukat våld mot något barn någonsin . Psykopater , påtända eller bara i krig med hela världen och jag kan medge att det blir lite annorlunda läge när ungen är 16-17 och 2 huvuden längre än du , men jag har aldrig brukat våld ändå . Hur du sedan får ihop det med att jag ska ge vapen till honom och be honom skjuta någon .... tja du . Har du funderat på att uppsöka hjälp ?

Svar

Faktaföljaren

#338 Re: Re: Re:

2015-02-10 19:00:57

#335: - Re: Re:  

 Det du gjorde var helt enkelt att säga att barn inte kan begå brott, om du kollar bland mina tidigare kommentarer finns ett vittnesmål från en barnmorska, du ignorerar helt och hållet de brotten då killen är 9 år, du ignorerar helt att ordningsvakten fått direkta order fårn polisen att hålla kvar killarna för dessa ska tillbaka till sitt HVB boende, men du är ytterligare en sån som enbart bryr dig om vad som händer efter att kamerorna sätts igång, alltså anser du att killarna bodde fått åka vart de ville, helt gratis utan att någon stoppade de eftersom detta skulle hänt om vakterna låtit de gå, då hade ju vakterna fått skit för det istället.

Det där med vapen är helt enkelt då du fredar barn från att begå brott trots att vi har en sån ung mördare som 5 år i Sveriges historia, så kort tillbaka som 1998.