Stärk vårt djurskydd NU och hårdare straff vid djurplågeri NU.


Gäst

/ #7

2016-08-19 17:21

Tycker att det är ett toppenbra intiativ  och jobb du gör för att skydda djuren för dessa hemska människor   De som tycker sådant  rör inte dem  kan ju tänka på vad hade dom gjort om dom själva blivit drabbade  Jag tycker att våldta och skada ett oskyldigt litet djur är höjden av av onormalhet och jag tycker det kan jämnföras med att det skulle vara ett barn ingen av dem kan säga nej eller försvara sig   Det skulle vara livstids fängelse  för sådana brott  Konstigt att vår regering inte anammar det i Usa kommer du inte lindrigt undan om du gör samma sak  Jag tycker även om brottet begås av en invandrare  eller andra utlänningar skall dom omedelbart utvisas ur landet och aldrig mer få chansen att vistas  här mer  samt att man upplyser dem om att när ni kommer hit så är det våra regler och lagar som gäller annars åker ni ut   Jag anser också att om en svensk  medborgare gör samma brott skall den få sluten psykiatrisk vård i hela sitt återstående liv  utan en chans att benådas Så illa tycker jag att det är att våldta eller på andra sätt skada ett oskyldigt djur  För vad har det gjort för att bli behandlad så illa