Regering och Läkemedelsverk – värna om alternativmedicinen och rätten till hälsofrihet!


Gäst

/ #108

2016-08-09 22:24

Hur tillintetgör man en konkurrent? Jo man tar dom bitarna som passar in i det dualistiska naturvetenskapliga systemet och så förlöjligar man filosofin bakom - för man förstår den inte.

Tror ni klara över hur många människor det är, som söker sig till den komplementära medicinen i dag och det ökar stadigt. Homeopati - Kinesisk Medicin - Akupunktur.
Kinesisk Medicin har ju några tusentals år på nacken. Varför är det så tyst om kinesiskan Tuyouyou som var med och delade på Nobels medicinpris? Botar Malaria till 100%.
Jag har många fler argument - men dom tänker jag inte bjuda er på här. Är ni klara över, att ni bara "botar" symtomen. Det vill säga, - symtom som talar om, att något är i obalans. Grundorsaken till många folksjukdomar klarar ni inte att finna. Vad det beträffar smitsamma sjukdomar hänvisar jag till ovanstående Tuyouyou.

Många av era så kallade läkemedel är ju derivat från naturprodukter. Dessutom tar jag totalt avstånd från era objektiva västerlänska forskningsmetoder.

Jag har jobbat både inom akutsjukvård och inom psykiatrin.

Ert nya "påfund" om att höja priset på homeopat medicin - skrämmer mig