Låt inte Gävlebon Atta Karimi avrättas i Iran!


Gäst

/ #134

2015-04-09 12:59

Jag själv har folk släkt och sådär som är kurd från Iran och jag personligen har varit i Iran och till och med bott där en period och vet exakt hur dem fungerar dem har stort hat mot kurder och behandlar folk jätte illa speciellt när man har haft eller har med politik och göra så tar dem dig och säger att man låser in dig i fängelset men sen försvinner personen för gott och då kan de igenom avrättning och massa tortyr så jag vill verkligen göra allt för att hjälpa speciellt sånna människor som inte kan åka tillbaka till sitt hemland och när man vet att han kommer dö så kan ni lika gärna döda honnom själv och jag vet att ni kan bättre och mer än mig så det ska vara förbjudet att ens skicka tillbaka sånt folk som kommer från Iran som har med politik och göra för det absolut förbjudet att åka tillbaka. Så jag hoppas ni ger den människan ett chans han har fan bott här 13 år det är inte litet han försökt anpassa sig och leva o klara sig så han förtjänar verkligen en chans. Kolla dem tar in isis och såna som krigat och hjälper dem men inte såna personer därför hatar jag Sverige verkligen över sånt här!