STOPPA SD-FORUM PÅ SVT

Katarina Persson

/ #140 Artilek av Tanja Rahm, ett bra exempel

2014-01-17 10:40

http://debatt.svt.se/2014/01/07/till-mina-sexkopare/

Här följer Tanjas mejlsvar till mig som skrev och bad om ursäkt för att vi inte deltog i debatten och stöttade henne pga av vår bojkot men att hon ändåskulle veta att vi var på hnnes sida:






Psykoterapeuten Tanja Rahm, som hade en högst självutlämnande artikel inne på SVT/debatt den 7 januari om sin fd upplevelser som prostituerad ( Se ovan! ) har nu skrivit detta mail till Katarina Persson apropå vår petition: STOPPA SD PÅ SVT! (Se nedan!)

Kjaere Katarina

Tusind tak for din mail, og din søde tilkendegivelse.. Den varmer i en tid, hvor man kæmper mod folks forblændede illusioner..
Jeg lover at kigge dine links igennem så snart tiden er til det.. Lige for tiden ligger jeg vandret… Jeg vidste desværre intet om den side mit indlæg blev publiceret på.. Havde jeg vidst det, så ville jeg aldrig have ladet dem publicere det.. Det er desværre for sent nu.. Forhåbentlig kan I bruge kommentarerne til at understrege og tydeliggøre det store
had mod kvinder...

Med Kjaerlige hilsen

Tanja

Översättning av Katarina Persson:

Tusen tack för ditt mail och ditt söta tillkännagivande. Det värmer i en tid när man kämpar mot folks förblindade illusioner. Jag lovar titta igenom dina länkar så snart det finns tid till det. Just nu ligger jag utslagen...Jag visste tyvärr inget om det forum mitt inlägg blev publicerat på. Hade jag vetat det hade jag aldrig låtit dem publicera det. Det är tyvärr för sent nu. Förhoppningsvis kan ni använda kommentarerna till att understryka och tydliggöra det stora hatet mot kvinnor..."