STOPPA HEMLÖSHETEN!!!

Anneli

/ #528 Re:

2013-12-30 23:23

#526: -

Hoppas, hoppas att det löser sig för dig och din hund!

Tycker det är hemskt och orättvist att vissa badar i pengar och slösar med dem som de inte bryr sig alls. De skulle inte ens tänka tanken att ge till den som inte har nått alls, eller att ens öppna sitt stora överflödiga hem för att nån ska få värme och en säng att sova i.

Här finns människor som inte ens har tak över huvudet och försöker desperat få de små kronorna de förhoppningsvis får, att räcka till åtm nått som gör att de överlever dagen/natten.

Fy fasiken vad arg man blir! Jag är inte rik men om jag någon dag skulle få pengar över så ska jag absolut försöka hjälpa mer än jag gör idag.

Jag är själv drabbad ekonomiskt då jag inte kan arbeta efter en svår förlossningsskada som jag fick tack vare vårt dåliga försäkrings system som inte fungerar inom sjukvården. Jag har knappt nått att leva på idag för läkares slarv som de inte vill erkänna. Jag måste tom betala för all vård/medicin själv..

Det jag menar är att man inte vet vad som ligger bakom allt för att bli bostadslös!!

Många många styrkekramar till dig och din hund, håller mina tummar hårt för att allt löser sig för er <3 Anneli