Visa 50-årsjubileumet av Doctor Who i Sverige
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Visa 50-årsjubileumet av Doctor Who i Sverige.
|
Gäst |
#12013-10-17 12:19!!! |
|
| |
Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)
2013-10-17 12:54- Date of removal: 2013-10-17
- Borttagningsorsak:
|
Gäst |
#32013-10-17 12:59detta är en mycket bra grejsimojs (-; |
|
| |
|
Gäst |
#42013-10-17 13:51Det vore väldigt trevligt om vi faktiskt kunde få se 50-årsjubileumet på svensk tv |
|
| |
|
Gäst |
#52013-10-17 14:06Jag förstår inte varför det ska vara så svårt för en TV-kanal att köpa in ett enda avsnitt (eller hela serien för den delen). Det råkar ju bara vara en av de största Sci-fi-serierna någonsin. De har inget att förlora på att köpa in serien. Snarare tvärtom. Enligt Guinness Rekordbok är det den mest framgångsrika Sci-fi-serien någonsin. |
|
| |
|
Gäst |
#62013-10-17 14:50Självklart! Public service på riktigt om detta genomförs. |
|
| |
|
Mina pengar ska inte gå till melodifestivalen |
#72013-10-17 15:26Om vi ska tvingas att betala TV-licens så ska vi banne mig ha nånting för våra pengar!!! Köp in och gör oss någorlunda nöjda för tillfället genom att visa nånting sevärt på SVT som vi MÅSTE betala för om vi ska äga en tv, dator eller surfplatta! |
|
| |
|
Gäst |
#82013-10-22 16:01glöm TV, 3D bio please! |
|
| |
|
Gäst |
#92013-10-23 11:27Klart avsnittet ska visas i svensk tv. Allons y! |
|
| |
|
Gäst |
#102013-11-22 02:39Helt meningslöst, men av ren princip. Eftersom SVT stängde tråden gällande det hela. På ett förbannat otrevligt sätt. |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.