VÄSTRAUPPRORET MOT HÄLSOSCHEMA!!
VÄSTRAUPPRORET MOT HÄLSOSCHEMA!! / Uppdateringar / BESLUT ÄR TAGET IDAG!!! / Kommentarer
|
Gäst |
#12023-01-10 20:02Fyfan! Rent ut sagt! Att dom som bara sitter på sina arslen kan bestämma såna viktiga saker utan att ens ta hänsyn till dom som faktiskt ska arbeta utifrån det som blir bestämt. Skamligt! Jag är mammaledig just nu. Men jag vet inte om jag har någon lust att komma tillbaka till ett arbete som bara havererar. Bättre att sluta direkt än att sluta när man gått in i den berömda väggen 😭 |
|
| |
|
Gäst |
#22023-01-10 21:00Upp till kamp, vi kan ju inte bara resignera, dom måste ju klart och tydligt få vetskap om att alla känner sig överkörda. Gör ett reportage i tidningen, kontakta anhöriga, politiker eller säg upp er allihopa, samma dag, samma tidpunkt.
Blir så jävla förbannad på sånt här översitteri, nån jäkla skrivbordsprodukt. 🤬🤬🤬 |
|
| |
|
Gäst |
#32023-01-10 21:52Vilket svineri! |
|
| |
|
Gäst |
#42023-01-10 23:07Vem kan samla oss som jobbar i vården i Sollefteå kommun??? Detta kan vi inte gå med på. |
|
| |
|
Gäst |
#5 Re:2023-01-10 23:09Vem eller vilka tar tag i detta att samla oss alla i kommun? INGEN VILL DETTA |
|
| |
|
Gäst |
#62023-01-11 06:03Er arbetsgivare bryter mot medbestämmandelagen. Man får inte klubba igenom beslut utan fackets delaktighet. Det ska göras samverkan och riskbedömningar. Skyddsombudet kan anmäla till Arbetsmiljöverket för att visa ståndpunkt |
|
| |
|
Gäst |
#72023-01-11 12:21Så bedrövligt att dom går över personalens huvuden och bestämmer trots att det är den personalen som skall utföra jobbet. Dom kommer att få många sjukskrivna i personalen och kanske många slutar istället för att bli sjuka. Sen tänker jag även på brukarna. I det jobb jag haft finns det en del som måendet blir försämrat av att det kommer ny personal och om jag förstått denna förändring kommer det att hännda ofta. Då avbokar brukarna sitt besök och måendet kan försämras. Nej låt personalen bestämma |
|
| |
|
Elisabeth Lilliesköld |
#8 Re: Re:2023-01-12 06:47Vi jobbar på det tsm med kommunal💪 |
|
| |
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.