Sverige bör öka det militära stödet till Ukraina
Sverige bör öka det militära stödet till Ukraina / Uppdateringar / Mailat till alla riksdagspolitiker / Kommentarer
|
Niilo |
#1 Tre fingrar i luften!2023-01-09 19:14Alldeles suveränt bra Marc. Har haft liknande funderingar själv men givetvis aldrig fått ändan ur vagnen! Det här med att kontakta politikerna - och försöka fortsätta ligga på, kanske med gemensamma krafter - tror jag absolut på. Ju fler tungviktare som ansluter, desto större genomslagskraft i media = ännu fler hakar på. Ditt eget bidrag lär förresten då också växa väldans fort! Kanske kan vi medlemmar i Fb-gruppen också bidra, precis som admin-Cilla tog upp. Min mobil: 0708775375 ..bara ifall att! |
|
| |
|
Gäst |
#22023-01-09 20:18Fantastiskt arbetat Marc 💪🇺🇦🇸🇪 |
|
| |
|
Gäst |
#32023-01-12 13:18Jag har delat på Messenger till mina fb vänner. |
|
| |
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.