Stoppa licensjakten på lodjur!
Kontakta namninsamlingens skapare
Det är så beklämmande att människor kan avgöra att vissa djur skall utplånas från jordens yta bara för att jägarna inte får full frysbox det är där skon klämmer. Jag har personligen sett ett lodjur på ca 100m det var en upplevelse jag aldrig glömmer jag skulle hoppas att alla skulle få se ett så ståtligt djur. MVH Bengt
FY SKAM SVERIGE
Trots motstånd från EU, WWF, flera djurskyddsorganisationer så dristar sig Lena Eek att trotsa dessa protester. Det har hon inte fått mandat till.
Christina Touray
This comment has been removed by the author of the petition.
Re: Ge en vettig anledning till jaktstopp !!
#492: predatorjägarn - Ge en vettig anledning till jaktstopp !!
Du har nog missat nått, det är ni jägare som utrotar klövvilt isåfall, och jakt är inget naturligt längre, men på grottmänniskans tid var det naturligt för att få mat för dagen och då fanns det mat till alla djur och även rovdjur, men dom hade ju inga frysar som dom samlade i och inget hävdelsebehov heller. Det är ni själva som UTROTAR ALLT OMKRING ER OCH SKAPAR KAOS I EKOSYSTEMET, så skyll inte på djuren, endast homosapiens är skyldig all utrotning.
Re: Ge en vettig anledning till jaktstopp !!
#492: predatorjägarn - Ge en vettig anledning till jaktstopp !!
En vettig anledning är att lodjuren vill LEVA precis som alla vi andra ... och en anledning till är att de dödar för sin överlevnad ... och inte för nöjes skull, som däremot blodtörstiga s.k. jägare gör.
LÅT ROVDJUREN FÅ LEVA I FRED !!!
| This discussion has been closed. |