Skriv på för Home Court
Kontakta namninsamlingens skapare
This comment has been removed by the person who wrote it.
Det känns fruktansvärt tomt att inte få gå o träna på favoritgymmet. Det måste bara fortsätta. Både jag o min kropp älskar det. Jm
This comment has been removed by the author of the petition.
Johan och hans personal har lyckats med sin service. Man känner sig välkommen oavsett när på dygnet man kommer till gymmet.
De har lyckats skapa en familjer miljö för alla åldrar.
Home Court är så mycket mer än ett gym! Här är man en i familjen oavsett om man tränar en gång i månaden eller 3 gånger per dag. Hit går även de som "aldrig skulle sätta sin fot på ett gym".
Den varma, gemytliga och familjära känslan som Johan med personal har åstadkommit med detta gym är unikt!
Här tränar både gamla och unga tillsammans och man kan gå dit i gamla gymkläder utan att folk reagerar.
Önskar så att gymet får vara kvar! Har betytt en livsstilsförändring för både mig och min man. Skön familjär anda på gymet som jag inte funnit på något annat gym. Det sista som överger är hoppet, så nu hoppas vi!!!
Tänk på alla våra ungdomar som får träna i fred utan att känna press med hur man ser ut o vad man tränar, o få vara sig själva utan yttre krav som det är på alla andra ställen i stan.
det gym har fått mig att växa och hitta mitt självförtroende igen , här kan du vara dig själv !!
This comment has been removed by the author of the petition.
Ha kvar de, varför ens stänga ner? De är ju älskat av alla! Vem får ens tanken att stänga ner ett så fantastiskt ställe där folk mår bra av att besök? Tänk om!
| This discussion has been closed. |