Satsa på våra barns utbildning i Bollnäs
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Satsa på våra barns utbildning i Bollnäs.
|
Gäst |
#12014-12-10 05:19Det handlar om förhållningssätt, arbetsmetoder, rektorers sätt att leda verksamheterna mm. Det är inte pengar i första hand, även om det säkert hjälper till! |
|
| |
Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)
2014-12-10 06:21- Date of removal: 2014-12-10
- Borttagningsorsak:
|
Gäst |
#3 Re:2014-12-10 06:22Klart att det handlar om pengar! Material, pedagoger och övriga vuxna i skolan som finns för barnen! Pedagoger behöver också fortbildning för att hänga med utvecklingen och inspireras till ett ännu bättre jobb och det kostar också pengar. |
|
| |
|
Gäst |
#42014-12-10 09:13Nu får det verkligen vara nog! Eftersom jag själv är pedagog i förskola och har två egna barn i skolans värld, vet jag att det inte håller med fler indragningar. Det är redan nu svårt att nå de padagogiska målen och hinna med att ge varje barn det stöd det behöver och har rätt till. Lärare och pedagoger kämpar och sliter och många mår dåligt av den situation som råder. |
|
| |
|
Gäst |
#52014-12-10 15:57För våra barns bästa |
|
| |
|
Gäst |
#62014-12-10 20:46Jag röstar för satsningen på barnen. Då tas det fram att skolan skall få mindre pengar per barn. Skärpning! |
|
| |
|
Gäst |
#72014-12-10 21:06Det handlar om förhållningssätt? Jo lärare ska jobba dygnet runt så kommunerna kan bygga sporthallar. If you pay peanuts you get monkeys! |
|
| |
|
Gäst |
#82014-12-10 21:54Våra barn är vår framtid |
|
| |
|
LT |
#9 Re:2014-12-11 18:30Att verksamheten går back, handlar inte om ineffektivitet utan om att budgeten redan är för liten för att man ska klara regeringsuppdraget. |
|
| |
|
Gäst |
#102014-12-12 09:27Fel att prata bandyhall när inte våra barn kan få utbildning |
|
| |
|
bella |
#112014-12-16 20:45Otroligt att ens komma med sådana förslag. Minska ner personal i kommunalhuset i stället. Tror inte de gör så mycket nytta där..... |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.