Sänk maxbelopp på elevdatorer - Volvo IT
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Sänk maxbelopp på elevdatorer - Volvo IT.
|
Gäst |
#12016-06-02 12:16Därför att priserna för slitage är orimliga |
|
| |
|
Gäst |
#22016-06-02 12:17För att priserna är orimliga |
|
| |
|
Gäst |
#32016-06-02 12:18För att det är orimligt att en dator inte skulle slitas alls av tre års daglig användning |
|
| |
|
Gäst |
#42016-06-02 12:46För att det är helt jävla orimligt med de krav som Volvo It ställer |
|
| |
|
Gäst |
#52016-06-02 16:42För att jag själv har fått betala 2000kr i ersättning.. |
|
| |
|
Carro |
#62016-06-02 17:38För att det är onekligen olämpligt att ens sätta en ny, arbetslös student i skuld! |
|
| |
|
Berra |
#72016-06-03 07:10Fullkomligt orimligt avtal en tre år gammal dator bara ännu ett bevis på hur politiker skriver idiotiska avtal... |
|
| |
|
Hercules |
#8 Avskrivning på tre år2016-06-03 09:28En dator skrivs av på tre år. Det är fullt normalt. Dvs dess värde efter tre är nära noll kronor. Utveckligen av datorer gör också att en tre år gammal dator anses föråldrad och praktiskt taget oanvändbar för professionellt arbete. |
|
| |
|
Lucifer |
#92016-06-04 15:20For the glory of satan |
|
| |
|
Gäst |
#102016-06-05 08:27För att de flesta datorer som är trasiga är trasiga på exakt samma sätt vilket tyder på hemskt dålig kvalitet |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.