Öppna Public service för obekväma sanningar
Kontakta namninsamlingens skapare
Re:
Vi kan ju inte låta "de andra" komma undan med lögner :) Som Fox Mulder sa. "The truth is out there"
Re:
Som allting annat i ett slutet kärl med ett för högt tryck, exploderar det till slut.
Ett mycket bra initiativ NISSE.
CU Aligator
Re:
Jag håller fullkomligt med. Därför ar det viktigt att även vi gör vår röst hörd.
Sprid gärna länken och uppmana vänner att skriva under.
Hyckleri !!!
Re: Hyckleri !!!
Re:
För att hålla mig någorlunda neutral så kan jag inte hålla med om att Sverige mer eller mindre styrs av islamister. De kräver dock och får särrättigheter. Så ett indirekt inflytande har de.
Re:
Kanske den finns kvar, om än i begränsad skala. Problemet är att det inte finns några plattformar att föra fram vissa budskap på, förutom de alternativa nyhetssajterna. På så vis är den väldigt begränsad. Tyvärr finns det en stor skara av vad jag kallar "sheeples" i sverige, de som inte aktivt letar på nätet. De blir lätt ett offer för den vinklade journalistiken.
Re: Utmärkt
Absolut. tipsa dina vänner. Vi behöver i runda slänga 1100 underskrifter.
-
Ett tips: om du vill att fler ska skriva under, kanske du skulle skriva att alla åsikter ska få komma till tals istället för "obekväma sanningar". Det blir ju ett onödigt ställningstagande som gör att färre personer vill skriva under.
Re: -
Semantik då alla andra ej obekväma sanningar får komma till tals.
| This discussion has been closed. |