Ge Martin assistansen tillbaka!!
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Ge Martin assistansen tillbaka!!.
|
Gäst |
#12014-11-01 09:39Hjälp Martin nu! |
|
| |
|
Gäst |
#22014-11-01 11:06Bra att dä finns. |
|
| |
|
Gäst |
#32014-11-01 11:07Ge grabben tillbaka sin assistent omg.Ge han den rätten att få leva sitt liv med Glädjen att få jobba. Det är eran skyldighet. Skäms Eda kommun som behandlar killen så illa. |
|
| |
|
Gäst |
#42014-11-01 11:09Absolut att han ska ha sin assistans. |
|
| |
|
Gäst |
#52014-11-01 11:14Det är för jävligt! !!! Helt klart ett fall där han ska ha hjälp.... |
|
| |
|
Gäst |
#62014-11-01 11:14Så jäv*la sjukt att han inte får ha kvar assistent och måste säga upp sig från sitt jobb |
|
| |
|
Gäst |
#72014-11-01 11:23Förstår inte hur kommunen kan dra in på så viktiga saker när det gäller en människas levnad. Hoppas att kommunen tänker på medmänniskan. |
|
| |
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2014-11-01 12:14- Date of removal: 2014-11-01
- Borttagningsorsak:
|
Gäst |
#92014-11-01 12:33Detta är fruktansvärt och bedrövligt! Hur är det möjligt att få behandla en medmänniska på det här viset?! Sensationsvidrigt!!:( Ber alla att läsa artikeln och skriva under denna petition. Det får bara inte gå till så här... . |
|
| |
|
Gäst |
#102014-11-01 13:08Tycker verkligen alla kan skriva under detta å dela vidare!! Låt Martin få tillbaka sin assistans så han faktiskt kan få fortsätta på sitt jobb som han stortrivs på!! |
|
| |
Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)
2014-11-01 13:17- Date of removal: 2014-11-01
- Borttagningsorsak:
|
Gäst |
#122014-11-01 13:19Tycker det är förjävligt att ni tar ifrån han detta. |
|
| |
|
Gäst |
#132014-11-01 13:22Klart vi ska hjälpa människor i nöd |
|
| |
|
Gäst |
#142014-11-01 13:35Bra initiativ |
|
| |
|
Gäst |
#152014-11-01 13:55Självklart gör jag detta för en medmänniska... |
|
| |
|
Gäst |
#162014-11-01 14:08Hjälp han föfan! |
|
| |
|
Gäst |
#172014-11-01 14:12Vårt land har blivit för bedrövligt när handikappade o sjuka inte får den hjälp som behövs för att de kan ha en dräglig livs situation. Jag skäms över hur vi behandlar dem som är avvikande från våra "normer" upplever det som "mobbing" ....... |
|
| |
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2014-11-01 14:27- Date of removal: 2014-11-01
- Borttagningsorsak:
|
Gäst |
#192014-11-01 14:30Ge Martin ett värdigt liv!!!!! |
|
| |
|
gäst |
#202014-11-01 14:31Bravo Eda kommun! Nu har ni lyckats spara in en assistentlön, men fått två arbetslösa (både brukare och assistent) som båda kanske kan komma att behöva kostsamma åtgärder för att få jobb igen! Förövrigt: det är väl FK som bedömer hur mkt assistans någon behöver? (inte för att det skulle vara bättre...) |
|
| |
Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)
2014-11-01 14:35- Date of removal: 2014-11-01
- Borttagningsorsak:
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2014-11-01 14:42- Date of removal: 2014-11-01
- Borttagningsorsak:
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2014-11-01 14:42- Date of removal: 2014-11-01
- Borttagningsorsak:
|
Peder Björklund Ansvarig för denna petition |
#242014-11-01 15:33Jag har tagit bort en del kommentarer som hänvisat till ras och religion, att skriva sådant hjälper ingen och jag är tacksam om ni håller sånt borta från denna diskussion!
Mvh, Peder
|
|
| |
|
Gäst |
#25 Re:2014-11-01 16:11Det är FK som betalar en stor del av asstansen....men kommunens biståndsbedömare behandlar saken. |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.