Låt Omar stanna!
Kontakta namninsamlingens skapare
Omar lever just nu under stor press och misär. Inget barn ska behöva gå igenom detta. Jag hoppas Sverige tar sitt ansvar och ser till att han får stanna här!
Vafan har hänt med er Sverige?? Skäms ni inte?? Ni visar alltid musklerna för barnen som trivs här och är i bästa behov? Ni borde istället sitta hemma och slicka röv asså!!
Sverige är så vidrigt, skäms över att de ska behöva va såhär
Hur kan ni bara skicka ut fantastiska och underbara folk?!! Alla är lika mycket värda som alla säger!! Alla förkänar en trygg plats som man kan leva på!!!! Ibland undrar jag hur folk tänker!!
Hur kan man utvisa en person som inte har gjort något fel?!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Marzieh
Jag tycker att alla människor har rätt och leva och bo var man vill, man ska inte behöva bli ut skickad från något land. Jorden har skapats till alla oss människor, till att vi ska leva i det. Ingen äger jordenklotet eller något land. Jag tycker att alla ska bo där man vill och man ska behandlas samma. De landet man bor i ska vara den personens hem och inte få höra " åk till ditt hemland". Jag tycker det låter väldigt töntigt och säga "åk till ditt hemland" för liksom hela jordenklotet är vårat hem oavsett vilket land man bor i så är de landet vårat hem. Jag hoppas VERKLIGEN att Omar får stanna, fattar inte varför ska man bli ut skickad från något land?/ från mitt hjärta.
| This discussion has been closed. |