RÖSTA OM ATT NATURUM OCH KONSTHALL SKA VARA KVAR PÅ FALSTERBO STRANDBAD!
RÖSTA OM ATT NATURUM OCH KONSTHALL SKA VARA KVAR PÅ FALSTERBO STRANDBAD! / Uppdateringar / Uttalande från FNF gällande markanvisningstävlingen för Falsterbo Strandbad / Kommentarer
|
Kerstin Gäst |
#12021-09-17 07:39Alldeles utmärkt skrivet! Jag är enig med dig på alla punkter! Mvh Kerstin |
|
| |
|
Mandis |
#2 Naturum2021-09-18 07:01Wutzler kan ju snacka på sitt skit ! Om man nu har kommit fram till att vi har intresse för natur och kultur varför i helsike skulle det vara spahotell då ? |
|
| |
|
Gäst |
#32021-09-20 20:41bra Bra, man kan tyck att vår kommunledning har börjaat driva hela kommunen i Eget intresse.Jag älskade Naturum,jag var där ofta med mina barnbarn. Jag hoppas att moderaterna tar sitt förnuft tillfånga,och låter oss få tillbaka Naturum. Ett SPA kostar mycket pengar att besöka, jag tror inte att det skulle bli långvarigt. Tack för mig Bodil Harmby |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.