Låt Hanif stanna
Kontakta namninsamlingens skapare
Jag står upp för människors rätt att leva, jag skriver under för Hanifs och alla andra stackars unga som ej blir trodda.
a
klart han ska stanna?? vet ni vad han har gjort ens? har ni kollat hans upväxt? skulle inte tro det ut med skiten
Tack!
Tack till alla som har skrivit på! Det betyder så himla mycket för oss! Vi kämpar vidare för att få Hanif att stanna!
257 underskrifter! Wow!
Tack åter igen! :)
Varför nekas han asyl, migrationsverket har väl en anledning till deras utvisning?
Låt han stanna!
Jag tycker vi låter alla som har skrivit under inhysa några invandrare själva. Givetvis skall allt uppehälle bekostas av er personligen. Visa rasisterna att det är helt rätt och ofarligt att låta vem som helst komma till Sverige och stanna här och leva på skattebetalarna.
Föregå med gott exempel!
This comment has been removed by the author of the petition.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Många fall gör vi fel val. Den här gången finns möjlighet till att rädda
Någon som faktiskt vill var och har möjligheten att vara en del av
Vårt land och vår kultur. snälla låt Hanif stanna <3
Re:
3 miljarder människor lever i fattigdom. Varje människa av dem vill ta del av Sveriges kultur och vårt lands välfärd. Allting handlar om att rädda liv, vi skiter i våra barn och barnbarn. Ärligt talat, Sveriges befolkning förtjänar inte inte den levnadsstandard våra förfäders blod och tårar gav oss idag.
| This discussion has been closed. |