Rör inte långsidan!
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Rör inte långsidan!.
|
Gäst |
#12016-11-13 16:49Ståplats på långsida, en tradition i Bajen |
|
| |
|
Gäst |
#22016-11-13 17:12Bevara långsida klack. Där vi alltid har stått!! |
|
| |
|
Gäst |
#32016-11-13 17:32Långsidan ska vara kvar! PUNKT! |
|
| |
|
Gäst |
#42016-11-13 18:12Låt oss stå kvar där vi vill stå! Pallar inte stå bakom flaggor eller på övre etage... |
|
| |
|
Gäst |
#52016-11-13 18:48Ge faan i långsidan |
|
| |
|
Gäst |
#62016-11-13 19:20Framtiden är ljus o även vår tradition. Vi vill inte vara som alla andra. Forza |
|
| |
|
Gäst |
#72016-11-13 19:45Mer ståplats, inte mindre! |
|
| |
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2016-11-14 04:51- Date of removal: 2016-11-14
- Borttagningsorsak: spam
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2016-11-14 07:31- Date of removal: 2016-11-14
- Borttagningsorsak: spam
|
Gäst |
#102016-11-14 08:11Jag vill ha kvar klacken långsidan och att det skall vara ståplats som idag. |
|
| |
|
Gäst |
#112016-11-14 08:19Synnerligen viktigt att ståplats finns kvar för en sjungande långsida. Stämningen skulle dö ut om där blev sittplats. Befinner mig själv inom Katarinas och Svennes sektion 107 som är sittplats - men vi står! Det går inte att sjunga sittande.! |
|
| |
|
Gäst |
#122016-11-14 08:35Anser att det blir för grötigt om klacken bara skall stå på kortsidan. Dessutom är det på kortsidan som tifon finns och bengaler. Dessa upplever jag gärna en bit ifrån, alltså på långsidan. Bägge klacksidor behövs. Måste jag stå på kortsidan lär jag sluta gå på matcher. Bajen fan forever. |
|
| |
|
Gäst |
#132016-11-14 15:21Bajen har aldrig och kommer vad mig anbelangar vara en jippo förening som skall följa strömmen och göra som alla andra. Klacken hör hemma på långsidan . |
|
| |
|
Bo Andersson |
#14 Borlänge kräver långsidan2016-11-14 17:59Vill stå på långsidan varje gång jag tar tåget till Södermalm från Borlänge. Fick nog av Nynäsvägens läktare på gamla fina Söderstadion, var jobbigt när det regnade. |
|
| |
|
#nyasöderstadion |
#15 Långsideklacken2016-11-14 21:25Bevara långsideklacken. Vill man även se på fotboll så är långsideklacken det enda alternativet. Många har hittat sina platser och lärt känna nya "bajenkamrater". Låt oss ha en långsideklack och en kortsideklack för en maximal fotbollsupplevelse. #bevaralångsideköacken |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.