Kameraövervakning i Kungsbacka innerstad
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Kameraövervakning i Kungsbacka innerstad.
|
Gäst |
#12016-03-10 12:08Skulle kännas tryggare att vistas ute i Kungsbacka |
|
| |
|
Gäst |
#22016-03-10 12:18Det börjar bli för mycket Kungsbacka. Och det finns för många som rör sig ute på nattetid. Sover både här och där och bryter sig in. Vi har haft i våras källare bor i innerstan. |
|
| |
|
Gäst |
#32016-03-10 12:22Det är viktigt med kameraövervakning i gångtunnlar och mörka platser framförallt ,, vid stationen i Kungsbacka, viktigt |
|
| |
|
Gäst |
#42016-03-10 12:23För jag vill att vi ska kunna röra oss säkert i Kungsbacka, så är det inte nu |
|
| |
|
Gäst |
#52016-03-10 12:38Är trött på att våra barn, syskon och kamrater blir utnyttjade sexuellt eller andra skäl på Kungsbackas gator. Dags för en ändring! |
|
| |
|
Gäst |
#62016-03-10 13:21Hade det funnits kameraövervakning utanför Tågstationen då mina barns far blev grovt misshandlad hade han fått leva sitt liv utan spräckt skalle minnesluckor och tinnitus |
|
| |
|
Gäst |
#72016-03-10 13:31Rädd att gå själv |
|
| |
|
Gäst |
#82016-03-10 13:32Vill att min flickvän ska känna sig trygg när hon går sin PW. |
|
| |
|
Gäst |
#92016-03-10 13:33Vill att min dotter ska känna sig trygg. |
|
| |
|
Gäst |
#102016-03-10 13:35Därför att om vi inte gör något, så kommer bara otryggheten att öka. |
|
| |
|
Gäst |
#112016-03-10 13:42Vi ska alla kunna känna trygghet i Kungsbacka |
|
| |
|
Gäst |
#122016-03-10 15:04För att jag vill känna mig trygg !!! |
|
| |
|
Gäst |
#132016-03-10 15:08För att känna sig tryggare när man är i Kungsbacka ! |
|
| |
|
Gäst |
#142016-03-10 16:41Jag har bott i Kungsbacka. Har vänner kvar där som jag är rädd om. Tycker även att alla människor ska få känna sig trygga. |
|
| |
|
Gäst |
#152016-03-10 17:17Varför inte |
|
| |
|
Gäst |
#162016-03-10 20:48Jag är rädd för alla dessa flyktingar som invaderar Sverige! De tar med sina vanor, kultur, uppfostran, kvinnosyn som tyvärr inte övernstämmer med vårt samhälle. Det blir idel krockar,de tafsar, våldtar, förstör egendom, misshandlar, mördar på löpande band. Det går inte en dag utan man får höra om detta. Dessutom finns inte pengar att försörja dem. Vår statsskuld blir allt högre. Hur ska vi kunna vända på ekonomin. Med den borgerliga regering vi hade innan fick svenska medborgare inte lov att vara sjuka de skulle ut i arbetslivet och försörja sej! NU invaderas Sverige av människor som vill komma och åtnjuta den svenska välfärden. De vill bo på bra ställen bli försörja. Det funkar inte, |
|
| |
|
Gäst |
#172016-03-10 21:02Vill ha mer trygghet i min stad |
|
| |
|
Gäst |
#182016-03-10 21:12Tyvärr, tror jag att det behövs kameror på flertal platser i vår stad. De som utövar våld, kommer alltför ofta undan. Förhoppningsvis om vi har fler kameror så kanske det kan påverka positivt |
|
| |
|
Gäst |
#192016-03-10 22:51jag tror på att arbeta på en bred front för att skapa trygghet där kameror kan göra en stor skillnad |
|
| |
|
Gäst |
#202016-03-11 03:27Skulle kännas tryggare med kameraövervakning |
|
| |
|
Gäst |
#212016-03-11 05:27Denna utveckling måste stoppas och kan en kamera hindra ett överfall skriver jag gärna under. |
|
| |
|
Gäst |
#222016-03-11 05:55Brott skall straffas. Trygghet åt dem som svaga. |
|
| |
|
Stissez |
#23 Hasselblad kameraövervakning2016-03-11 11:35Det är varje man och kvinnas rätt att få känna sig trygg när man vistas ute på stadens gator och torg och parker. Har jag rent mjöl i påsen har jag inget att frukta. Och vem vet det kanske dyker upp en filmregissör som vill ha med mig i en hollywooďmmovie .Fler kameror så vi kan känna oss trygga och glada |
|
| |
|
Gäst |
#242016-03-11 12:17Våld, hot, klotter, inbrott och annat måste motverkas på alla sätt. Så som verkligheten ser ut idag måste vi tyvärr ta det ett steg längre. Men inte bara i innerstaden utan tunnlar, smågator, lummiga partier och bostadsområden. Kommer detta öka tryggheten? Det vet vi inte förrän vi provat. |
|
| |
|
bangi |
#252016-03-11 12:20tror folk på tomten också eller? kameror gör fan ingen nytta när de inte finns civilkurage längre |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.