Jag är inte och har inte varit naiv Löfven!
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Jag är inte och har inte varit naiv Löfven!.
|
Gäst |
#12015-11-20 12:06Löfven bör få veta vilka som varit naiva och inte tror jag att det är svenska folket |
|
| |
|
Gäst |
#22015-11-20 12:08För att Sverige måste få tillbaka sitt forna land utan PK-media och ointelligenta statsministrar som inte kan styra ett land med en säkerhet som vi borde få ha. Jimmie Åkesson är och förblir den enda rätta för vårt land om vi ska stå med båda fötterna på jorden. |
|
| |
Denna post har tagits bort av personen som skrev den (Visa detaljer)
2015-11-20 12:14- Date of removal: 2015-11-20
- Borttagningsorsak:
|
Gäst |
#42015-11-20 12:17Jag har inte varit NAIV. DU har!!!!! |
|
| |
|
Gäst |
#52015-11-20 12:22Jag har ej varit naiv!! |
|
| |
|
Gäst |
#62015-11-20 12:24Tala för dig själv Löfven.. |
|
| |
|
Gäst |
#72015-11-20 12:29Sätt inte ord i munnen på folk du inte vill veta av Löfven, du och din så kallade regering har varit vansinnigt naiva och vägrat lyssna, inte befolkningen. De få gånger du vågar synas så står du och ljuger. Dags för dig att ta ditt ansvar och AVGÅ DIREKT! |
|
| |
|
Gäst |
#82015-11-20 12:30För att jag aldrig varit naiv- . |
|
| |
|
Gäst |
#92015-11-20 12:35Jag kämpar varje dag så gott jag förmår med att sprida budskapet hur fel Löfven driver sin politik .. Är absolut inte naiv . Har förstått sedan länge att Sverige blöder kraftigt och Svenskarna raderas ut sakta men säkert !! |
|
| |
|
Gäst |
#102015-11-20 12:40Naiv är Löfven och hans anhang. Är glad jag inte lagt min röst på dessa som bara vill skylla på "oss" som vet vem vi vill ha som statsminister . Ställ svetsaren på verkstadsgolvet igen! Tack för mig |
|
| |
|
Gäst |
#112015-11-20 12:50För att jag håller med! |
|
| |
|
Gäst |
#122015-11-20 12:53Stor förtvivlan över vad som händer med mitt land jag är född och uppvuxen i |
|
| |
|
Gäst |
#132015-11-20 12:53Jag är inte rasist men realist. Jag är inte en av dom som tyckte/tycker vi ska vara nonchalanta vad gäller gränsövervakningen. Nu är det ju försent. Tycker regeringen har utsatt sverige för stor fara. |
|
| |
|
Gäst |
#142015-11-20 13:04För jag har fått nog av den sämsta och den veligaste ,fegaste statsminister i mannaminne. Är det nån som har varit naiv så är det den stora frälsare Stefan Löven och hans lärjungar. |
|
| |
|
Gäst |
#152015-11-20 13:06Jag har aldrig och kommer aldrig tillhöra din skara naiva människor Löven. Så ge fasen i och säga VI :( |
|
| |
|
Gäst |
#162015-11-20 13:10Varför? Jo för att jag tycker att herr Löven kör Sverige i botten med sin politik. |
|
| |
|
Gäst |
#172015-11-20 13:16Jag vill få ha rätten att säga vad jag tycker. |
|
| |
|
Gäst |
#182015-11-20 13:26Jag är inte dum och tillräckligt gammal för att kunna se en bedragare.. Ni har svikit alla socialdemokratiska ideal och mål genom ert förnedrande och förrädiska utövande av en politik stick i stäv med era löften till oss väljare. Besviken och förbannad gammalsosse |
|
| |
|
Gäst |
#192015-11-20 13:33Stefan Löfven är inte min statsminister. |
|
| |
|
Gäst |
#202015-11-20 13:35Vi som är vakna har förståtteran oförmåga allt för länge ! |
|
| |
|
Gäst |
#212015-11-20 13:36För att löfven inte bör få sitta kvar som statsminister! |
|
| |
|
Gäst |
#222015-11-20 13:42Jag skrev på för att jag under lång tid fattat att vårat lilla land inte kan ta emot alla människor som söker sig hit, och att Stefan Löfven är en feg jävla skit som inte kan erkänna att det är han och hans regering som är naiva och satt hela Svenska folket i denna omöjliga sits. |
|
| |
|
Gäst |
#232015-11-20 13:49Regeringen måste avgå |
|
| |
|
Gäst |
#242015-11-20 13:50Jag har för länge sedan insett, vad denna massinvandring inte skulle leda till något positivt, tvärtom. Jag är inte naiv, det får han stå för själv. |
|
| |
|
Gäst |
#252015-11-20 13:53För att få Stefan fälld för landsförräderi han utrotar det svenska folket. |
|
| |
|
Finns det något du skulle vilja förändra?
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi har fått helt nog av moralpredikningar från kändiseliten.
432 underskrifter
432 Underskrifter / 7 dagar
24 Jun 2026
STÄNG INTE KIMITO BÄDDAVDELNING - ÄLÄ SULJE KEMIÖN VUODEOSASTOA
797 underskrifter
154 Underskrifter / 7 dagar
17 Jun 2026
Rädda Parentesen — Bevara studentkorridorerna!
1 809 underskrifter
100 Underskrifter / 7 dagar
11 Jun 2026
16 år för sociala medier. Skydd även på spelplattformar.
890 underskrifter
53 Underskrifter / 7 dagar
3 Jun 2026
Rädda min kille och hans familj som är utvisade
267 underskrifter
44 Underskrifter / 7 dagar
23 Apr 2026
En uppskattning från nöjda föräldrar och barn
42 underskrifter
42 Underskrifter / 7 dagar
22 Jun 2026
Sänk hastigheten vid Forshälla-Strands förskola
35 underskrifter
35 Underskrifter / 7 dagar
27 Jun 2026
Stoppa Kriminalvårdens planer på boende för dömda i Hägerneholm
2 075 underskrifter
32 Underskrifter / 7 dagar
29 May 2026
SÄG NEJ TILL EN GRUNDLAG SOM LÅSER IN SVERIGE I EU
5 797 underskrifter
27 Underskrifter / 7 dagar
26 Mar 2026
Dumpen Kräver lagändring för skydd av våra barn
94 391 underskrifter
24 Underskrifter / 7 dagar
13 Feb 2022
Vi önskar en permanent dansbana i Eskilstuna
56 underskrifter
18 Underskrifter / 7 dagar
18 Jun 2026
Skrivunder.com
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.