JA till Citymarket till Raseborg
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition JA till Citymarket till Raseborg.
|
Raaseporilainen veronmaksaja. |
#1 Ei Citymarketille.2013-09-19 09:18Suuri kauppakeskus Raaseporiin, kyllä! Mutta ei tammisaaren keskusta-alueelle missään nimessä, Pohjoissataman ympäristö tulee kaavoittaa laadukkaalle asumiselle viheralueineen. |
|
| |
|
Sarah |
#2 Re: Ei Citymarketille.2013-09-19 09:23#1: Raaseporilainen veronmaksaja. - Ei Citymarketille. Keskikokoinen kauppakeskus olisi hyvä just satamassa. Jos se olisi kaupungin ulkopuolella ei ketään tulisi kaupunkiin, saavat jo kaikki mitä tarvitsee ulkopuolella.. Ja se tulisi sinne missä nyt on asfaltti ja ruma varastotalo. Kaikki stallören, ranta ja venesatama olisi sama kuin on nyt. |
|
| |
|
Harbour Master Gäst |
#3 Norra hamnen2013-10-17 07:11Norra hamnen ypperlig för detta projekt,det är på tiden att något börjar hända i vår landsända. |
|
| |
|
gammal pensionär |
#4 ja till CITY MARKET2013-10-17 12:46Staden behöver skattepengar,så vi måste absolut få mera folk hit.Göra det möjligare för ungdomen att leva och arbeta här.Det är ju ändå de som skall fortsätta efter oss gamlingar.Man tror man gör butikerna på kungsgatan en GOD tjänst att neka,men det är nog mera en björntjänst.De kan inte heller överleva utan folk. Gå och titta på KUNGSGATAN då och då GOTT FOLK. Hur många människor såg ni.Jag har arbetat vid Kungsgatan i 40 år,och sett den bli mer och mer öde.För att butikerna ska överleva-bli vänligare- ha god service- en human prissättning, behövs konkurans.Det skadar ingen. |
|
| |
|
Ekenäsbo |
#5 aldrig i livet!2013-10-17 15:46Norra hamnen är helt fel ställe! Ingen betongklump hit, dessutom klarar inte viadukten av den ökade trafiken. Redan nu är det trafikkaos i Ekenäs med två bilar i en och samma korsning. Karis passar bättre! |
|
| |
|
Gäst |
#62014-01-27 05:43Välkommen en billigare butik med stort urval, och arbetsplatser till orten. Kanske även entrepenörer får sin skiva av kakan gällande fastighetsskötsel och städning av fastigheten. Läget borde vara nära Hangövägen. Kanske det skulle hämta kunder som inte annars kom till de små affärerna, såna med köpkraft och inte bara kommer in och prata en stund.
|
|
| |
|
Gäst |
#7 Re: ja till CITY MARKET2014-01-27 05:49#4: gammal pensionär - ja till CITY MARKET Lyfter på hatten åt en klok och ärlig kommentar! |
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.