Hjälpfamiljensalihistanna
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Hjälpfamiljensalihistanna.
|
Gäst |
#12013-11-22 23:59sluta kommentera onödigt skit |
|
| |
|
Gäst |
#22013-11-23 00:37Låt familjen salihi stanna kvar i Sverige! |
|
| |
|
Gäst |
#32013-11-23 00:49Dom borde få stanna kvar i Sverige ! Dom har ingen i sitt hemland vem ska ta hand om dom ?! LÅT DOM FÅ STANNA KVAR !! |
|
| |
|
Gäst |
#42013-11-23 01:40De här är fan sjukt!! De behöver få vara kvar!! och stackars tjej #LåtFamiljenSalihiStanna |
|
| |
|
Gäst |
#52013-11-23 04:59Låt de stanna! |
|
| |
|
Liban Abdulkadir |
#6 #LåtFamiljenSalihiStanna2013-11-23 08:10#LåtFamiljenSalihiStanna Låt dom stanna! Dom har ingen i sitt hemland! Vem ska ta hand om dom? Låt dom stanna kvar! ! |
|
| |
|
duveet |
#7 Låt demm stanna bree2013-11-23 11:27Låt de stanna fett synd ellerhur vet synd |
|
| |
|
din favorit |
#8 Låt dom stanna2013-11-23 12:23#LåtFamiljenSalihiStanna |
|
| |
|
Gäst |
#92013-11-23 12:43LÅT DOM STANNA KVAR I SVERIGE |
|
| |
|
Gäst |
#102013-11-23 15:58I think they are inhuman and they Will have to be sucked From Office.they are bringing a bad image of Sverige |
|
| |
|
sålin |
#112013-11-23 17:27Låt familjen Salihi stanna! |
|
| |
|
turbus |
#12 Alla ljuger2013-12-26 15:40#6: Liban Abdulkadir - #LåtFamiljenSalihiStanna Rita Salihi har tidigare sökt asyl med make, son och dotter. De sökte asyl första gången 2002 men återvände till Afghanistan 2004. År 2007 kom de tillbaka till Sverige och sökte asyl igen. Maken och sonen är nu tillbaka i Afghanistan. De blev utvisade från Finland när de försökte ta sig via Finland till Kanada för att söka asyl där efter att de fått avslag på sin asylansökan i Sverige. Det är nu tredje gången Rita Salihis ärende är uppe i migrationsdomstolen. De två tidigare domarna är hemligstämplade varför vi bara läst den tredje. De argument Rita Salhi anfört för att hon och dottern Marjam ska få stanna i Sverige är många:
Migrationsdomstolen har funnit ett par trovärdighetsbrister i kvinnornas berättelse. Rita har ångrat sig och säger nu att de hot hon och dottern ska ha mottagit per telefon från Faiz Muhammed “inte var allvarligt menade”. Den påstådda hotbilden från krigsherren bedöms som “icke trovärdig”. Det tycks inte finnas några konkreta planer på bortgifte. Hotbilden mot Faiz Muhammed i Afghanistan bedöms av migrationsdomstlen vara “en förlängning av skäl som tidigare åberopats men sedan uppgetts vara falska”.
|
|
| |
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.