Politiker och tjänstemän måste ta sitt ansvar!
Kontakta namninsamlingens skapare
Jag står upp för mig själv och tollererar inte att man håller på och ska bygga upp flyktingboenden. Jag har dessutom som person inte fått delaktighet av att ens acceptera det som staten vill ska hända.
Man måste inse fakta. Det går inte att sätta så många nyanlända på ett och samma ställe. Det är heller inte okej att vi inte har något att säga till om. Har staten bara ansvar för flyktingar i dag? Har de inget som helst ansvar för oss och våra barn?
Bromma och Spånga är nya Tensta inom 4 år, för mycke sossar i Sverige bara att inse
Re:
HELT RÄTT!!! Byg mindre och på fler ställen -Djugården, Lidingö och Danderyd med- !!!
This comment has been removed by the person who wrote it.
Alla feminister och sossar kan ni tacka för detta nya fina Sverige! Mest våldtäckter i Europa har Sverige nu kan det ha något med invandringen att göra?
Skamligt! Trodde att regeringens uppgift var att ta sitt eget folk i första hand och inte några våldtäktsmän från tredje världen!
Men nej, nu ska man behöva sitta inlåst och bära kniv för inte bli nedslagen eller våldtagen. Snacka om att ta hand om sitt folk.
Vad hade ni förväntat er egentligen?
Alla är inte sossar!
Landsförädare!
Måste man behöva bo bland våldtäktsmän för att inte bli kallad rasist?!
Helt sjukt..
Marie
Nya grannar och nya vänner för livet! Tänkt positivt och visa medmänsklighet! Bjud in de nya på middag och lär känna dem
Re: Marie
Här har vi ett bra exempel på en naiv initiativtagare. Börja du med att bjuda in alla 49.000 ensamkommande män hem till dig så får vi se vad det finns kvar av dig och hela vårat Sverige (som statsministern sa: "VI HAR VARIT NAIVA")
Re: Re:
Är man rasist bara för man skriver vad man tycker?
Lever vi i ett demokratiskt land eller?
Sedan är det än mer beklagligt att vår kommun sviker oss skattebetalare genom att inte informera oss hur detta gått till
| This discussion has been closed. |