Ditt namn för Prideflagga i Öckerö Kommun
Kontakta namninsamlingens skapare
Diskussionsämnet har skapats automatiskt av petition Ditt namn för Prideflagga i Öckerö Kommun.
|
Gäst |
#12016-05-20 18:06Varför inte? |
|
| |
|
Gäst |
#22016-05-20 18:31Så sjävklart! |
|
| |
|
Gäst |
#32016-05-20 18:40Jag skrev på för att vår kommun måste komma in i 2000-talet! Att inte visa vårt stöd för HBTQ-personer är helt galet! |
|
| |
|
Gäst |
#42016-05-20 18:49Grymt initiativ!!!!!! |
|
| |
|
Gäst |
#52016-05-20 18:52Tycker egentligen inte att det skulle behövas en underskrift! Det borde vara en självklarhet! |
|
| |
|
Gäst |
#62016-05-20 19:15Alla har rätt till samma rättigheter. |
|
| |
|
Gäst |
#72016-05-20 19:22Jag skrev under för att jag vill att vår kommun ska vara en modern kommun. |
|
| |
|
Gäst |
#82016-05-20 20:09Självklart ska Öckerö kommun hissa pride-flagga för människors lika värde - dvs de som respekterar mänskliga rättigheter! |
|
| |
|
Gäst |
#92016-05-20 20:25En självklarhet bara❤️ |
|
| |
|
Gäst |
#102016-05-20 21:58För att jag tycker det är en självklarhet med en prideflagga. Att inte ha en vore pinsamt. |
|
| |
|
Gäst |
#11 Re:2016-05-20 22:31Klart som korvspad!! Finns inte att vi inte skulle!!
|
|
| |
|
Gäst |
#122016-05-21 05:38Är uppväxt på orten samt vill ha ett samhälle tillgängligt för alla. För mänskliga rättigheter. |
|
| |
|
Gäst |
#132016-05-21 05:41För att det är sååå SJÄLVKLART! Det är 2016!!!!/// Renee' |
|
| |
|
Gäst |
#142016-05-21 06:41En ren självklarhet |
|
| |
|
Gäst |
#152016-05-21 06:43Alla människors lika värde är en självklarhet! |
|
| |
|
Gäst |
#162016-05-21 07:27Försöker föreställa mig argumenten emot, pinsamt. |
|
| |
|
Gäst |
#172016-05-21 08:17Fantastiskt fint initiativ. Borde vara en självklarhet! |
|
| |
|
Gäst |
#182016-05-21 08:18Lika rätt för alla i en demokrati? Visa vördana för att vi alla är olika. Ska även gälla våra förtroende valda! Sätt upp pride flaggan på kommunhuset. //Carl |
|
| |
![]() Anonymous |
#192016-05-21 09:26Självklart skriver jag under |
|
| |
|
Gäst |
#202016-05-21 10:05För att kärlek mellan två människor aldrig kan vara fel ❤️ |
|
| |
|
Gäst |
#212016-05-21 12:19Att hissa regnbågsflaggan är inte samma sak som att flagga för en organisation. |
|
| |
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2016-05-21 13:37- Date of removal: 2016-05-21
- Borttagningsorsak: Stöttande material
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2016-05-21 13:39- Date of removal: 2016-05-21
- Borttagningsorsak:
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2016-05-21 13:40- Date of removal: 2016-05-21
- Borttagningsorsak:
Denna post har tagits bort av ansvarig för petitionen (Visa detaljer)
2016-05-21 13:45- Date of removal: 2016-05-21
- Borttagningsorsak:
|
Är man tyst får man inte till någon förändring.
Skaparen av denna namninsamling stod för sin sak och agerade. Kommer du att göra detsamma?
Andra namninsamlingar som kanske intresserar dig
Vi tillhandahåller ett kostnadsfritt webbhotell för online petitioner. Starta en professionell online petition genom att använda vår kraftfulla service. Våra petitioner omnämns i media varje dag, så att skapa en petition är ett jättebra sätt att påkalla både allmänhetens och beslutsfattares uppmärksamhet.
